maanantai 30. joulukuuta 2013

Voihan välipäivät

Nyt on syöty ja maattu.. ja syöty ja maattu.. tehty vähän töitä.. ja taas syöty ja maattu.. :) Muut aloittavat jo tammikuussa joulun jälkeisen ahdistus-dieetti-kuntoilu-innostuksensa, minä puolestaan siirrän sen hyvillä mielin helmikuulle, kun salilla on jo väljempää ja olen ensin ollut lomareissulla syömässä vielä hieman lisää. En ole kuntoillut tai siis harrastanut mitään liikuntaa varmaan puoleen vuoteen, niin nyt on vasta viime aikoina alkanut liikkumisinnostus nostaa päätään. Lähinnä siksi, että olen koko ajan todella väsynyt, paikat ovat kipeänä ja minulla on hirveä ikävä astangaa. Uudelleen aloittaminen on kyllä kamalaa, ei taivu mihinkään ja hiki ja hengästyminen tulee pelkästä ajatuksesta. Mutta minulla on kovat odotukset itseni suhteen ensi vuodelle. Kunhan käyn ensiksi reissussa lämmittämässä olemattomat lihakseni harjoituskuntoon auringon alla. ;)

No, se siitä liikunnasta puhumisesta, tuli jo hiki kirjoittaessa. Tässä kuvia välipäiviltä. Mieheni kysyi äsken, että ovatko nuo ulkokuvat toissa syksyltä. Ei, kun joulupäivältä. Niin jouluisaa ulkona onkin. Sain joulupukilta uuden opiskan kameraani, niin olen yrittänyt harjoitella sen käyttöä ja sitä harjoiteltavaa kyllä riittääkin.




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti